Regulamin sklepu internetowego z dewocjonaliami
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy z dewocjonaliami (dalej: “Sklep”) prowadzony jest przez [VILMARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ], z siedzibą w [Szczecinie, ul. Kormoranów 15/2], NIP: [NIP: 851 331 42 39], REGON: [REGON].
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem:
- Telefonu: [Numer telefonu]
- E-mail: [Adres e-mail]
§2 Zasady korzystania ze Sklepu
- Zakupy w Sklepie mogą dokonywać osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie za zgodą opiekuna prawnego.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do podawania prawdziwych danych w formularzach zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z podania nieprawdziwych lub niekompletnych danych przez Klienta.
§3 Oferta Sklepu
- Sklep oferuje dewocjonalia oraz artykuły religijne, w tym: krzyże, różańce, medaliki, ikony, książki religijne, hostie i komunikanty, oleje liturgiczne, wina, szaty liturgiczne, itp.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania nowych produktów do oferty oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
§4 Składanie zamówień
- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu, telefon lub e-mail przez 24 godziny na dobę.
- Aby złożyć zamówienie, Klient musi dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie przejść do realizacji zamówienia, wypełniając formularz zamówienia.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
§5 Płatności
- Sklep akceptuje następujące formy płatności:
- Przelew bankowy
- Płatność za pobraniem
- Płatność online (karty kredytowe, przelewy online, itp.)
- Termin płatności wynosi [1] dni od momentu potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności kurierowi przy odbiorze przesyłki.
§6 Dostawa
- Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na terenie Polski oraz za granicę.
- Koszty dostawy zależą od wybranej formy dostawy oraz wartości zamówienia i są podane podczas składania zamówienia.
- Termin dostawy wynosi od [5] do [7] dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub potwierdzenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.
§7 Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionych produktów.
- Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres e-mail [Adres e-mail] lub listownie na adres Sklepu.
- Sklep rozpatruje reklamację w terminie [14] dni roboczych od jej otrzymania i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu, zgodnie z przepisami prawa.
§8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest [Vilmaro sp. z o. o.].
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych, o ile Klient wyraził na to zgodę.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
§9 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.